Pepparkakshusdrömmen

Jul / Permalink / 2
Hej❣
Vet ni att imorse när jag vaknade hade jag inte drömt något alls.. tror jag... Det händer nästan aldrig. Jag kanske sov ordentligt då. Någon som vet hur det där fungerar? 

Igår var jag och min syster ute på ärende runda. Några julklappar köptes och jag hittade en dröm till pepparkakshus!
Först och främst är den inte gjord i pepparkaka så man slipper allt kladd, sen är den belyst och hur fin som helst. Drömprydnad!

Jag såg också kanske vad jag tycker är en mindre bra klädd gran som jag inte kunde låta bli att fota. 
Ha det fint så hörs vi snart.

/Melissa

#1 - - Anonym:

Man drömmer under remsömnen, vilket är när man är närmast det vakna stadiet och man drömmer alltid men minns inte alltid. Vi drömmer i snitt två-tre drömmar per natt och lättast är förstås att komma ihåg den sista.
Jag tycker om din blogg. Tack!

#2 - - Mea:

Det är jag som är den anonyma, vet inte vad som hände när jag skulle kommentera ditt inlägg.
Hälsningar Mea

Till top