Jul inspo/Jul shopping

Jul / Permalink / 0
Hej. Nu börjar det närma sig 1 dec och första advent! Den dagen är också min och Carls 7 års dag! 
Igår och idag har jag smått kikat i butiker och här är några favoriter från Jamtli butik, Indiska och Hübbinette's Bokhandel i Östersund.

Jamtli Butik
En liten Julkorts-stor Julkalender med en bild av Jeneny Nyström.


Indiska



Hübbinette's Bokahandel


Av alla vacka ting blev det ett magiskt köp från Jamtli.
Jag som vanligtvis blir så stressad av plingeling ljud men inte av detta. Det är som hypnos och jag är 5 år igen. 
Änglaspelet är tillbaka som självklar advents prydnad hemma hos oss.
Jag hade ett gammalt som legat i en jullåda så långt jag kan minnas, med delar som saknas. Sentimentalvärde kallas det visst.

Här är mitt nya fina Änglaspel

Jag köpte också första Juklappen idag och årets ranson av Julkort. 
Det ska jag pyssla lite med ikväll tänkte jag.

Med varma hälsningar

/Melissa




Till top