Julprogram

Jul, Vardag / Permalink / 0
Hej raringar.
Idag är jag inne på dag 8-9 av förkyldning. Men immunförsvaret är i fullt krig mot viruset så jag är nog frisk om ett par dar. 


Idag ligger jag i soffan och kollar på Jul med Ernst. Jag kan tala om för er som inte vet att jag och min syster Älskar Ernst! Han är Sveriges goaste gubbe! 
Målet med dagen är att se alla avsnitt från 2008-2018. Wish me luck. 


Nya avsnitt av Jul med Ernst sänds i TV4  Torsdagar

5/12 kl 20.00
12/12 kl 20.00
19/12 kl 20.00


När jag har tittat färdigt på gamla avsnitt av Jul med Ernst kommer jag att se alla gamla avsnitt av Mandelmans Jul. Även i år kommer ett nytt avsnitt. 


Mandelmans Jul sänds i TV4 Tisdag 

17/12 kl 20.00


Alla äldre avsnitt av både Jul med Ernst och Mandelmans Jul ser jag på TV4play.

Med varma hälsningar

/Melissa






Till top