Måndag 11/11-2019

Jul, Vardag / Permalink / 0
Godmorgon alla mina små kycklingar.
Idag har jag lite lite feber och är hostig och snorig. MEN.. Det är inte så farligt. Känslan av MANCOLD har lämnat denna kropp. Trevligt tycker jag.

Igår eftermiddag tog jag och Carl upp alla Julkartonger och påsar. 
(Jobbigaste vi gjort någonsin ungefär! Tips! Bär inte kartonger upp för trappor while sjuk!) 
Inte för att julgranen ska kläs, utan för att jag har tråkigt och jag vill se vad vi har. Allt ligger dessutom huller och buller i lådorna. Från börjar hade vi 4 kartonger och 2 påsar. Nu efter sortering 3 kartonger och 1 påse. 
1 Advent/vinter prydnader
1 Jul prydnader
1 Julgransprydnader
I påsen är det bara ett stort rött och tungt överkast som vi funderar på att göra oss av med.

Efteråt stoppade jag in alla lådorna i ett skåp. Jag tog den tomma julpåsen och la i allt man behöver för att slå in julklappar och klämde in det i skåpet också. Snipp snapp slut så var julen uppburen.

Idag är målet att jag ska göra min veckoplanering och jobb veckoplanering, friskna till ännu mer, dricka massor av tea och se klart Jul med Ernst.

Ha en fin dag
Kram

/Melissa





Till top