Tre poddar om Yoga

Yoga / Permalink / 0

Först ut är först in för mig. 
Rachel Brathen aka Yoga Girl.
Jag hittade henne på instagram för många år sedan som många andra. Jag älskar den här podden. Nytt avsnitt varje fredag.



Kundalinisarna Cecilia och Jenny! Samtal mellan dem men också intervjuer med olika yogalärare inom olika traditioner. Mycket yoga filosofi med vardagskoppling. En favvis.



Den här podden av Veronica Jäderlund som jobbar på tidningen Yoga world Sverige är ny startad. Jag var inne på Yoga worlds hemsida nu på morgonen och hittade den. Jag har inte hunnit bilda mig en uppfattning men av det jag läst av Veronica tidigare så tror jag att även podden kan vara bra.

Klicka på länken under bilden för att komma till podden i spotify.

Med varma hälsningar

/Melissa









Till top